قدس انلاین : یک راهنمای گردشگری گفت: باتوجه به علاقمندانی که امام محمد غزالی در سراسر دنیا دارد، مقبره او می‌تواند فرصت درآمدزایی باشد.

مقبره غزالی می‌تواند فرصت درآمدزایی باشد
پوریا اقبال  اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم درباره جایگاه غزالی قضاوت کنیم اما فارغ از هر مطلبی باید به همه داشته‌های خود به چشم یک فرصت نگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور ما با مسایل و معضلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، به حاشیه راندن برخی فرصت‌ها صحیح نیست و باید اشاره کرد که در کشور ما فرصت‌های از این دست بسیارند.

یک راهنمای گردشگری ادامه داد: مقبره غزالی می‌تواند در شرایط فیزیکی مناسبی نگهداری شود اما متاسفانه به دلیل مسایل فرهنگی، سیاسی و یا مذهبی عزمی در این رابطه وجود ندارد.

وی یادآور شد: چندی پیش جسد یک مومیایی منسوب به رضاشاه پیدا شد صرف نظر از اینکه این مومیایی متعلق به بدترین یا بهترین انسان باشد در صورت فراهم بودن مسایل امنیتی و تبلیغاتی می‌توان به وسیله آن فرصت‌هایی را در حوزه گردشگری خلق کرد.

اقبال اضافه کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته در گردشگری با استفاده از ایجاد پتانسیل در حوزه تاریخی، درمانی، نمایشگاهی و ... تلاش می‌کنند کاستی‌ها و نبود جاذبه در کشورشان را جبران کنند.
وی تاکید کرد: چنانچه روزی به دنبال حل مشکلات اقتصادی، تصمیم بگیریم این دیدگاه خود درباره فرصت‌های گردشگری را تغییر دهیم آن روز، زمان رشد اقتصادی ایران خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.