قدس انلاین – جواد رستم زاده : رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی هدف از برگزاری ضیافت افطاررا تقویت انسجام و همدلی جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی عنوان کرد.

همدلی فوتبالی برای بازگشت مشکی پوشان به لیگ برتر

قدس انلاین – جواد رستم زاده : رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی هدف از برگزاری ضیافت افطاررا تقویت انسجام و همدلی جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی عنوان کرد.

مهدی برادران درگفت وگو با خبرنگار قدس انلاین در حاشیه برپایی ضیافت افطار اهالی فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در تالار تربیت مشهد اظهار داشت: حضور گسترده اهالی فوتبال و فوتسال، و همچنین حامیان ورزش چه در حوزه شخصیت‌ها و تصمیم‌سازان شهری و چه مدیران و فعالان رسانه حکایت از علاقه ویژه تمامی اقشار جامعه به پیشرفت این رشته محبوب ورزشی در استان دارد.

وی ادامه داد: بی‌تردید هدف نخست ما از برپایی این مراسم، تقویت انسجام و همدلی در بین اعضای جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی بوده و تلاش داریم تا ضمن اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم از ظرفیت همه بخش‌ها در این عرصه نهایت استفاده را ببریم و تعاملات سازنده داشته باشیم.

***بازگشت مشکی پوشان

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی متحدانه برای نیل به اهداف والای خود تلاش می‌کند، افزود: بازگشت تیم مشکی‌پوشان به لیگ برتر و تشکیل یک جبهه واحد برای حمایت از تیم فوتبال پدیده ازجمله اولویت‌های ویژه ما در فصل پیش رو است.

برادران خاطرنشان کرد: حمایت از فوتبال و فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان نیز همواره در زمره برنامه‌های مهم این هیأت قرار داشته است.

وی گفت: این امور و بسیاری دیگر از برنامه‌های مدنظر تنها در شرایطی محقق می‌شود که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها بهره لازم را ببریم و در این بین انسجام و اتحاد جامعه فوتبال و فوتسال حرف اول را می‌زند.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی در خاتمه اظهار کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که با توکل به خدا و تلاش مضاعف اهالی فوتبال و فوتسال استان می‌توانیم جایگاه خراسان رضوی و مشهد در این رشته‌های محبوب ورزشی را به اوج بازگردانیم و روزهای روشنی پیش روی داشته باشیم.

***تقدیر از دختران افتخارآفرین

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم که با حضور بالغ بر 500 نفر از پیشکسوتان، مسئولان، حامیان، نخبگان و اهالی فوتبال و فوتسال استان همراه بود از فاطمه ارژنگی ملی‌پوش فوتسال، بازیکنان زیر 14 سال تیم سایپا و جمعی دیگر از دختران افتخارآفرین فوتبال و فوتسال خراسان رضوی با اهدای هدایایی از سوی هیأت فوتبال خراسان رضوی  تقدیر شد.

اعضای سابق و فعلی شورای شهر مشهد، مدیرکل صداوسیما و مدیران مطبوعات، نشریات، خبرگزاری‌ها، بسیج رسانه و ورزشی‌نویسان خراسان رضوی از جمله مدعوین ضیافت افطار اهالی فوتبال و فوتسال خراسان رضوی بودند.

این مراسم یکشنبه شب در تالار تربیت مشهد برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.