قدس انلاین : فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:هیچ گونه ناامنی و تهدیدی متوجه استان نیست و اگر تهدیدی هم باشد با حضور در صحنه مردم انقلابی و ولایت مدار ایران و خراسان رضوی تمامی تهدیدات دشمنان در نطفه خفه خواهد شد.

هیچ گونه تهدیدی متوجه خراسان رضوی نیست
 سردار قادر کریمی در سفر به بردسکن و دیدار با خانواده شهید عباس ضمیری از شهدای ناجا ؛افزود : درآستانه سالگرد ارتحال امام راحل و شب‌های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس تمامی تدابیرامنیتی لازم در سراسر استان به ویژه شهر مقدس مشهد اتخاذ شده است.

وی در بازدید از کلانتری مرکز بردسکن با توجه به فرسوده بودن ساختمان این مجموعه که از یک قدمت 50 ساله برخورداراست گفت: با توافقی که بین نیروی انتظامی با شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن صورت گرفته است ساختمان کلانتری تخریب و مجدا نوسازی خواهد شد و فرماندهی انتظامی استان نیز در ساخت این کلانتری به لحاظ اعتباری کمک و مساعدت خواهد کرد.

 فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) افزود: شخصیت حضرت امام اصلا قابل توصیف نیست و یکی از کارهای مهم حضرت امام (ره) ایجاد تفکر بسیجی بود و برماست که با تفکر بسیجی و کارجهادی ادامه دهنده راه امام و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و امام خمینی (ره) انقلابی را شروع کردند که در جهان تاریخ ساز شد.
سردار کریمی گفت: همه ما موظف هستیم در سالگرد ارتحال امام (ره) عهد ببندیم که مدافع انقلاب و ارزش‌های دینی باشیم و پشت سر رهبری نظام حرکت کنیم.
وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت دار نیروی انتظامی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حسب دستور فرمانده ناجا دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان است و این مهم همیشه سرلوحه کار نیروی انتظامی خراسان رضوی بوده و است و برای سرزنده نگه داشتن خانواده‌های شهدا و ایثارگران علاوه بر برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه دیدار با آن‌ها را داریم و درراستای رفع مسایل و مشکلات آن‌ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: علاوه بر مسئولان درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم مردم سهم دارند و نیروی انتظامی در پیشرفت کارانتظامی و حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ سازی و از نظرات و پیشنهادات خانواده‌های معظم شهدا نیز بهره می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.