قدس انلاین : معاون دادستان خراسان رضوی گفت: در سیستم دادگستری خراسان رضوی طلاق یک هفته‌ای وجود ندارد و وعده طلاق یک هفته‌ای توسط موسسات حقوقی کلاهبرداری است

وعده طلاق یک هفته‌ای موسسات حقوقی کلاهبرداری است
 
 نیره عابدین زاده  با اشاره به فعالیت موسسات حقوقی که طلاق فوری ثبت می‌کنند، تصریح کرد: کاری که این موسسات انجام می‌دهند، امیدوار کردن مردم به امور واهی است و در واقع می‌توان گفت، مصداق کلاهبرداری است.
وی گفت:  اگر بدون پروسه مشاوره و اخذ نظر مراکز مشاوره خانواده در پرونده‌های طلاق اقدامی صورت گیرد و گزارش به ما برسد، قطعا برای این‌ها پرونده کیفری تشکیل و برخورد کیفری با آن‌ها می‌شود.

معاون دادستان خراسان رضوی ر خصوص نظارت بر تبلیغات موسسات حقوقی گفت: متاسفانه سیستم متمرکزی برای این موضوع نیست و در واقع می‌شود گفت، موسسات حقوقی زیر نظر کانون وکلا هستند و کانون وکلا در صورتی که گزارشی به‌دستش برسد، تحت عنوان تخلف، وارد می‌شود و آن هم باید تخلف انتظامی طبق آیین‌نامه خودشان و در قوانین خودشان باشد.

عابدین زاده با اشاره بر عدم اعتماد مردم به تبلیغات طلاق فوری، افزود: اگر طی تبلیغاتی که انجام می‌شود به ما اطلاع داده شود، با توجه به اینکه با هدف عالی و متعالی دادگستری که پیشگیری از طلاق است، معارض بوده و در جهت مخالف سیاست کلی است، قطعا برخورد صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.