کرج -رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: کسب مدال برنز ورزشکاران البرزی در مسابقات قهرمانی آسیا ناکامی نیست و قطعا شاهد درخشش آنها در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ خواهیم بود.

عملکرد البرزی ها در قهرمانی آسیا ناکامی نبود/تکواندو در المپیک می درخشد

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: کشورهای مختلف شبانه روز تلاش می کنند و گاها این تلاش آنها بیش از ما است بنابراین باید ما نیز با تمرین بیشتر وآمادگی بالاتر به مصاف رقبا برویم.

وی با بیان اینکه کسب مدال برنز کیمیا علیزاده و مهدی خدابخشی چیزی از ارزش های فنی این دو تکواندوکار کم نمی کند گفت: این دو چهره پرافتخار البرز از بهترین های تکواندو جهان هستند و قطعا شاهد درخشش آنها در بازی های مهم آسیایی جاکارتا و سپس المپیک توکیو خواهیم بود.

نوذری عملکرد تیم ملی در بازی های قهرمانی آسیا را فرصتی مناسب برای ارزیابی تیم وشناسایی نقاط ضعف وقوت عنوان کرد و گفت: این نتایج در زمان مناسبی اتفاق افتاد و تلنگری است تا با تمرین بیشتر و تمرکز بهتر خود را مهیا مسابقات مهم آینده کنیم.

رییس هیئت تکواندو استان البرز در ادامه گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا پیش بینی می کنیم حداقل ۴ نماینده شامل دو مربی و دو ورزشکار داشته باشیم و در بخش ورزشکار این تعداد قابل افزایش است.

نوذری از احتمال کسب عنوان استان برتر کشور در ارزیابی فدراسیون تکواندو خبرداد و گفت: مجموع تلاش های صورت گرفته در سال ۹۶ البرز را در جمع برترین های کشور قرار داده است.

متولی تکواندو البرز در پایان با بیان اینکه میزبانی از مسابقات جام فجر و باشگاه های آسیا کارنامه ای درخشان برای البرز رقم زد گفت: به اذعان تیم های شرکت کننده و نماینده فدراسیون جهانی مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و حضور وحمایت البرزی ها در سالن برگزاری نیز اتفاقی کم نظیر و ویژه بود و نشان داد مردم البرز علاقه ای وافر به این ورزش پرمدال وافتخارآفرین دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.