همدان - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان خبر داد.

برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت الاسلام   سیدعلی   حسینی از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه نهم خردادماه ساعت ۲۲:۱۵ در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه سید مجتبی حسینی یمین سخنران این مراسم است، گفت: امیرحسین اسدی و محمد مهدی روحی به عنوان مداحان این مراسم انتخاب شده‌اند .

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: جشن میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت با همراهی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، جنبش منتظران ظهور، هیات علی ابن ابیطالب(ع) و آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی(ع) در دینداری و سخنوری بی‌همتا بود، گفت: باید در معرفی این امام همام که تابلوی بدیع انسانیت بود، بیشتر قدم برداریم .

حسینی امام حسن(ع) را نمونه بارز خیرخواهی عنوان کرد و در پایان افزود: سفره‌های کریمانه افطار در قالب طرح افطاری ساده در برخی از بقاع متبرکه برپا می‌شود و روزه‌داران و عاشقان اهل بیت(ع) میهمان این سفره‌ها هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.