قدس انلاین : مدیر کمیته امداد قوچان از کمک ۶ میلیارد ریالی به اقشار نیازمند و مدد جویان تحت پوشش خبر داد.

کمک ۶ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری به نیازمندان قوچان

حسن دهقانی امیر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مراکز نیکوکاری که از ابتدای سال ۹۲در قوچان تاسیس شدند شامل  سه مرکز امام هادی ، مهدیه قوچان و امام رضا (ع) می باشند که اقداماتی از قبیل توزیع بسته های غذایی ، کمک هزینه های تحصیلی و رسیدگی به نیازمندان را در دستور کار خود داده اند.

وی افزود : با توجه به وجود ۱۶ هزار نیازمند تحت پوشش درقوچان باید با دقت و نظارت کافی مبتنی بر نیاز نیازمندان اقدام به توزیع سبد کالا ، کمک هزینه مسکن و جهیزیه کنیم.

مدیر کمیته امداد قوچان تصریح کرد : تا دوم خرداد ماه امسال ۱۳۰ میلیون ریال جذب برای تهیه سبد کالا  داشته ایم که در سال گذشته نیز از آستان قدس ۴۰ میلیون تومان سبد کالا دریافت کرده ایم.

وی افزود : یکی از برنامه های که کمیته امداد قوچان دنبال می کند شبکه سازی است طوری که  خیرین ، مردم و همه مجموعه های شهرستان در  کمک به نیازمندان نقش ایفا کنند.

دهقانی خاطر نشان کرد : در ماه مبارک رمضان توزیع سبد کالا برای ۲۰۰ خانواده  با ارزش ۱ میلیون پیش بینی شده است که بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر کمیته امداد قوچان در خصوص طرح اکرام ، ایتام ، محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت : در حال حاضردر طرح  ایتام ۴۴۰ نفر و در طرح محسنین ۷۰۰ یتیم داریم که اقدامات برای افزایش حامی انجام شده است.

وی گفت:همچنین طرح مفتاح الجنه در حال انجام است  که در این راستا خیران با حضور میدانی در بین نیازمندان از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می شوند.

دهقانی بیان کرد: در کنار این برنامه ها با توجه به این که مهم ترین نیاز نیازمندان مسکن است طرح خوبی به نام مهر داریم که با ایجاد صندوق ولایت تامین مسکن نیازمندان به عهده گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد قوچان خاطر نشان کرد : با توجه به وجود ۴۴ بیمار صعب العلاج،طرح تازه ای به نام شفا شروع شده است تا با دعوت از خیران قوچانی بتوانیم جهت درمان بیماران نیازمند گام های مثبتی برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.