قدس انلاین : رئیس کمیسیون عمران شورای شهرمشهد گفت: ایجاد زیرساخت های خدماتی در منطقه هفت حوض برای حضور گردشگران در حال انجام است.

ایجاد زیرساخت های خدماتی در منطقه هفت حوض برای حضور گردشگران

 محمد هادی مهدی نیا بعدازظهر دوشنبه در برنامه رادیویی«گفتگوی شهربهشت» اظهارکرد: منطقه هفت حوض از سال ۸۷ با تصویب هیات دولت به عنوان منطقه گردشگری معرفی شده است.

وی افزود:این منطقه حدود ۲۰۰ هکتار وسعت دارد که برای آن یک طرح جامع در نظر گرفته شده است و مانند سایر نقاط شهر یک طرح تفصیلی نیز دارد که مراحل عملیاتی شدن این دو طرح در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهرمشهد تصریح کرد: تاکنون امور زیربنایی و زیرساختی در این محدوده انجام شده و در حال حاضر نیازهای خدماتی مانند سرویس‌های بهداشتی، محوطه‌سازی و آلاچیق در حال انجام است.

مهدی نیا گفت: این منطقه می تواند درافزایش شادابی ونشاط مردم نقش داشته باشد که در این راستا مبلغ ۶ میلیارد تومان ازبودجه نقدی و بدون محدودیت غیرنقدی در قالب سرمایه‌گذاری برای این منطقه گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بکربودن زمین‌های منطقه هفت حوض و داشتن کوه های متعدد موجب شده تا برخی از ورزشکاران خصوصا کوهنوردان به این منطقه توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهرمشهد بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد سهام شرکت گردشگری وعمران هفت حوض متعلق به شهرداری مشهد بوده و اقدامات لازم در این محدوده در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.