قدس انلاین : مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر این استان تاکنون، بیش از ۹۴ هزار واحد آن تکمیل و به مردم تحویل‌ داده شده است.

تکمیل بیش از ۹۴ هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی
مهدی سالیانی اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی تاکنون، بیش از ۹۴ هزار واحد آن تکمیل و به مردم تحویل‌شده است.

وی بابیان اینکه برای بقیه واحدها هم برنامه‌ریزی صورت گرفته است، تصریح کرد: واحدهای که خالی مانده، بخشی از آنها بدون متقاضی است یا مشکلات داخلی در هیأت مدیره‌ها وجود دارد که تلاش می‌کنیم با کمک دیگر دستگاه‌ها این مشکلات رفع شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی از ابلاغ طرح مسکن اجتماعی به این استان خبر داد و افزود: قرار است، در جلسه شورای مسکن خراسان رضوی که امروز برگزار می‌شود، آئین‌نامه‌های اجرایی آن توسط بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی این استان مطرح شود.

سالیانی بیان کرد: با اجرایی شدن طرح مسکن اجتماعی واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در اختیار این طرح قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی از نواقص در مسکن‌های  مهر گلبهار و عدم صدور پایان کار بهره‌برداری برای این واحدها، گفت: جلسه‌ای با شهرداری و نظام‌مهندسی گلبهار گذشته و تعامل صورت گرفته و پیشنهادهایی هم ارائه‌ شده که در جلسه شورای مسکن استان طرح و رفع مشکل می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: ساخت برخی از واحدهای مسکن مهر طولانی شده است و امکان دارد، برخی از مهندسان نظام مهندسی نیز به‌درستی از واحدهای خود سرکشی نکرده باشند، ولی امیدوارم، با توجه به تفاهم صورت گرفته، این مشکلات حل شود و پس از رفع نواقص پایان کار مربوط نیز صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.