قدس انلاین : معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی در شب نیمه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

 حجت الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه پنج شنبه 10 خردادماه سالروز میلاد با سر سعادت امام حسن مجتبی(ع) است اظهار داشت: به مناسبت این روز فرخنده ویژه برنامه جشنی در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که در آن حجج اسلام حمیدی و سیدآبادی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و رضا آتشبار از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت(ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 21 تا 22:30 همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در شب میلاد این امام بزرگوار به سخنرانی می‌پردازد و دعای مجیر نیز در این شب نورانی قرائت می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برنامه مناجات خوانی بامدادی نیز در شب میلاد امام حسن(ع) در رواق امام خمینی(ره) دایر است و در آن حاج محمود کریمی به مناجات خوانی می‌‏پردازد.

وی افزود: افزون بر برنامه‏‌های رواق امام خمینی(ره) شب شعر کرامت غزل در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 24 تا 2 بامداد در رواق دارالهدایه میزبان عموم زائران و شعرا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.