بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخلاف تصوری که برخی کارشناسان دارند، اعتقادم این است که مراکش سخت ترین حریف ایران است.

مراکش سخت‌ترین حریف ایران در جام جهانی است/ خط زدن چند بازیکن لجبازی بود!

به گزارش قدس آنلاین،   مجید نامجو مطلق در خصوص شرایط تیم ملی گفت: در گروه سختی قرار داریم. اسپانیا با پرتغال مدعی قهرمانی هستند و مراکش هم این روزها همه او را ساده می پندارند سخت ترین بازی ما خواهد بود. این تیم در قاره آفریقا نتایج قابل قبولی کسب کرده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی است و می تواند حریفی بسیار خطرناک برای ما باشد.

وی در خصوص انتقاداتی که این روزها از کی روش بابت انتخاب هایش می‌شود، گفت: من هم به عنوان یک ملی پوش سابق از سرمربی تیم ملی انتقاد دارم. او چند بازیکن را که از بهترین های حال حاضر فوتبال ما بودند به راحتی کنار گذاشت. وریا غفوری در لیگ امسال بهترین بازیکن فوتبا ایران بود. حسین حسینی ۱۱ بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشت و سیدجلال حسینی  یکی از ستون های پرسپولیس و بهترین دفاع ما بود.

نامجومطلق ادامه داد: بنابراین کی روش باید پس از جام جهانی پاسخگو باشد که چرا این بازیکنان آماده را از تیم ملی کنار گذاشت. اگر بخواهیم موشکافانه تر این مورد را بررسی کنیم باید نامی از اشکان دژاگه ببریم که او یک سال است در هیچ تیمی بازی نکرده اما جزو بازیکنان حاضر در لیست جام جهانی است و من اعتقاد دارم مشکل کی روش با این بازیکنان فنی نبوده بلکه لج و لجبازی بوده و او به دلیل همین لجبازی ها این بازیکنان را از تیم ملی خط زده است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس به ایران می دهید که بتواند از گروه خود صعود کند، گفت: گروهی که ما در آن هستیم یکی از سخت ترین گروههای جام جهانی است. اسپانیا یک مدعی اصلی قهرمانی در این جام است. بازیکنان بزرگی دارد و مطمئنا با آمادگی کامل به این تورنمنت خواهد آمد. پرتغال هم شرایط خوبی دارد و حضور کریس رونالدو می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. مراکش هم که جای خود دارد و توانسته غول های آفریقا را شکست داده و به جام جهانی صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: البته امیدوارم که بتوانیم مقابل این حریفان قدرتمند بازیهای قابل قبولی ارائه کنیم حتی اگر به مرحله بعد هم صعود نکردیم آنقدر راضی کننده بازی کنیم که مردم ایران از این موضوع رضایت کامل داشته زیرا می دانند حریفان ایران، تیم های بزرگی در سطح دنیا هستند.

نامجومطلق در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال هر اتفای می افتد. ما مقابل آرژانتین در دوره قبل در ثانیه های پایانی بازی را واگذار کردیم و امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد تا بتوانیم با ارائه بازیهای خوب امتیازات لازم را کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.