قدس انلاین : سجاد مستجاب‌الدعوه از مشهد و احسان اسرار از نیشابور در اردوی انتخابی مسابقات دانشجویان جهان کشور اسلواکی توانستند با ثبت رکوردهای در خور توجه، مجوز حضور در این مسابقات را کسب کنند.

راه‌یابی سنگنوردان خراسانی به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان
 
سجاد مستجاب‌الدعوه  عنوان کرد: مسابقات دانشجویان جهان در تاریخ 28 خرداد الی 4 تیرماه در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد و خوشبختانه موفق شدم در اردوی انتخابی به حد نصاب لازمه دست یابم.
وی ادامه داد: برگزارکننده مسابقات سنگنوردی کرمان، دانشگاه آزاد مرکز این استان بود. موفق شدم در رشته‌های سرطناب، بولدر و کمباین مقام اول را کسب کنم. تیم چهار نفره اعزامی به مسابقات اسلواکی به جز من، احساس اسرار از نیشابور و رضا علیپور و مهدی علیپور از قزوین خواهندبود.
این سنگنورد  خراسانی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته یک ایرانی در مسابقات اسلواکی شرکت کرده است، عنوان کرد: این مسابقات به دلیل حضور کشورهای صاحب نام در سنگنوردی از سطح بالایی برخوردار است. لذا با تلاش و تمرین امیدوارم جایگاه مطلوبی در این مسابقات کسب کنیم.
مستجاب‌الدعوه در خصوص حمایت‌ها از این سنگنورد خراسانی عنوان کرد: هزینه‌های شرکت در مسابقه کشور اسلواکی بر عهده دانشگاه آزاد بوده، از این رو از دانشگاه آزاد تشکر می‌کنم. اگر حمایت‌ها در این عرصه بیشتر شود، می‌توانیم در مسابقات‌ جهانی بیشتری شرکت کرده و در نتیجه رتبه خوبی برای کشورمان کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.