بشرویه- صبح امروز نشست برنامه ریزی تشکیل ستادهای مراسمات روز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، راهپیمایی روز جهانی قدس و اقامه نماز عید سعید فطر با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در فرمانداری بشرویه برگزار شد.

برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره)و راهپیمایی روز قدس در بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، امام جمعه موقت بشرویه در این نشست با اشاره اینکه همواره شخصیت و جایگاه امام راحل جاودانه است بیان کرد: هرچند امام عزیز ما با ارتحال از بین ما رفته اند ولی شخصبت بزرگ ایشان و جایگاه ارزنده شان در ابعاد مختلف جاودانه است.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: شخصیت ایشان در قلب ها باقی است و هر ساله در مراسمات ویژه ۱۴ خرداد و حماسه بزرگ ۱۵ خرداد  یاد ایشان زنده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما این است که برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات ملی ، مذهبی و حماسی تلاش کنیم بیان کرد:۳مراسم بزرگ روز ۱۴ و ۱۵ خرداد ، راهپیمایی روز جهانی قدس و اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در ایام ماه مبارک رمضان پیش رو است و انتظار می رود همچون گذشته همه ادارات و نهادها برای برپایی این مراسمات پای کار باشند.

فرماندار بشرویه  نیز  با تاکید بر برگزاری باشکوه  مراسمات ویژه در ایام ماه رمضان و همچنین سالروز ارتحال جانگذار امام راحل خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها موظفند تا برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های روز ۱۴ خرداد،راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر همکاری لازم را با ستاد های مربوطه داشته باشند و تجهبزات و امکانات مورد نظر را تامین کنند.

علی رضا زمان زاده افزود:  برای برگزاری مراسمات ویژه ارتحال امام راحل، هیئت های مختلف مذهبی مراسماتی خواهند داشت.

 وی تصریح کرد:با توجه به متقارن شدن شب احیا با مراسمات ۱۴ خرداد ماه،پیشنهاد می شود که ظهر روز چهاردم که متقارن با روز ضربت مولا امیرالمومنان  نیز هست بعد از نماز ظهر مراسم محوری عزاداری ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع برگزار خواهد شود.

زمان زاده همچنین در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس هم گفت: مسیر حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس در بشرویه از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهاراه اداره برق و برگشت به سوی مسجد جامع و شرکت در نماز جمعه خواهد بود که این مراسم ساعت ۱۱ و نیم ظهر آغاز میشود.

فرماندار بشرویه با تاکید بر همکاری ویژه تمامی ادارات با ستادهای برگزاری مراسمات یاد شده گفت: تمامی ادارات امکانات خواسته شده را برای برپایی مراسمات در اختیار برگزار کنندگان محوری قرار دهند .

 وی در خصوص تصمیمات اخذ شده برای برپایی نماز عید سعید فطر هم گفت:نماز عید سعید فطر همچون سال های گذشته در محل زمین مصلی بزرگ نماز در مجاور بهشت امام حسین در شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.