شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی یک مجموعه نور است پس نباید اجازه دهیم برخی این افراد این نورانیت را به ظلمت آلوده کنند و باعث مخدوش شدن نگاه ها به نظام و انقلاب شوند.

نباید اجازه دهیم برخی افراد نورانیت انقلاب را به ظلمت آلوده کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام روز سه شنبه در آخرین جلسه  برنامه‌ریزی مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت سالروز قیام خونین ۱۵‌خرداد و راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: هر سه عنوان برنامه ای که در پیش رو داریم در یک  راستا بوده و هیچ جدایی بین این سه برنامه بزرگ و با اهمیت وجود ندارد.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت:رمضان ماه بسیار پر ظرفیتی است و ظرفیت ماه رمضان تنها به کسب معنویت با روزه و تلاوت قرآن نیست بلکه ظرفیت رمضان ظرفیت بسیار گسترده ای است.

وی در ادامه اضافه کرد: لیالی قدر در این ماه است شب هایی سراسر برکت، معنویت و سعادت و نزول قرآن نزول یک جامعه پر فضیلت است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ماه رمضان ظرفیت تمام عیار انسان سازی است و این ظرفیت عظیم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و ماه رمضان را یک ماه جامع در منظرمان داشته باشیم.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت:امام خمینی(ره) یکپارچه نور بود و این نورانیت را امام در ظرف دین، تهذیب و پایبندی به ارزش های دینی و جهاد همه جانبه کسب کرد و یک راه نورانی در مقابل پای مردم گذاشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مجموعه نور است پس نباید اجازه دهیم برخی این افراد این نورانیت را به ظلمت آلوده کنند و باعث مخدوش شدن نگاه ها به نظام و انقلاب شوند، خیلی ها در تلاشند ذهنن ها را مخدوش کنند و حقیقت انقلاب را وارونه جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در این ۴۰ سالی که از عمر پر برکت انقلاب گذشته ارزش های اسلامی زنده شد و حیات به اسلام بخشیده شد و در عین حال دنیای استکبار در این ۴۰ سال رو به ضعف و افول رفته است.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه همواره باید چهره نورانی امام خمینی(ره) را نگهداشت، تاکید کرد: اجازه ندهیم این راه نورانی را برخی ها به ظلمت تبدیل و جور دیگری فضا سازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه بسیار سنگینی بر دوش ما است، بنابراین هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید بصورت مستمر این راه نورانی را حفظ کنیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه کمیته های برگزاری مراسمات نباید صوری باشد تاکید کرد: کمیته ها باید پرکار، پر محتوا و پرتلاش حاضر شوند نه اینکه تنها یک کمیته اسمی باشند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به حجم گسترده اقدامات دشمن گفت: باید تلاش کنیم که حداقل به موازات حجم اقدامات دشمن کار کنیم و همواره تلاش کنیم راه نورانی امام خمینی(ره) همانند نهرهای خروشان در متن انقلاب همواره جریان داشته باشد و امروز در رأس این تلاش های مجاهدانه شخص مقام معظم رهبری قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: متاسفانه امروز با فضایی مواجه هستیم که حتی منتصبین به امام و کسانی که خود را به امام نزدیک می دانند گاهی اوقات بخشی نگری می کنند و به محکمات راه امام خمینی(ره) توجه ویژه ندارند.

وی در ادامه با اشاره به روز قدس گفت: مسئله قدس بعنوان یک حقیقت قرآنی و دینی مطرح است و حتما در دست بیگانه نمی ماند و باید در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب روز قدس باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.