قدس آنلاین: مهلت ارسال مقاله به همایش برق و الکترونیک ایران در گناباد 25 تیر اعلام شد.

فراخوان همایش برق و الکترونیک ایران در گناباد

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گنابادگفت: نهمین همایش برق و الکترونیک ایران در گناباد سراسری برق و الکترونیک ایران با رویکرد تخصصی نظریه کنترل و کاربرد آن در مهندسی برق، ششم و هفتم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار خواهد شد.

محمدرضا تمامگر، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استادان و صاحبنظران حوزه برق و الکترونیک کشور مقالات خود را با موضوعات مهندسی برق و کاربرد مهندسی کنترل در علوم پزشکی  تا 25 تیر امسال به وب سایت همایش به نشانی http://iau-gonabad.cnf.ir/iceee9/fa ارسال کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گنابادگفت:این همایش با حضور صاحب‌نظران، دانشجویان، پژوهشگران دانشگاهی، سیاست‌گذاران و برنامه ریزان در همه گرایش ها و حوزه های علوم مهندسی برق و کامپیوتر برگزار می شود.

تمامگر افزود: همایش برق ایران به عنوان رویداد مهم علمی در حوزه مهندسی برق کشور در پایگاه استنادی علمی جهان اسلام (ISC) ثبت و همه مقالات پذیرش شده در آن از امتیازات لازم برخوردار می شود.

وی گفت: به جز پایگاه استنادی جهان اسلام، انجمن‌های علمی کنترل و ابزار دقیق ، سامانه های هوشمند و انجمن علمی فازی ایران از دیگر حامیان این همایش هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بیش از سه هزار دانشجو در مقاطع فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد در 56 رشته دارد.

شهرستان گناباد در جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.