کرج- مجمع سالیانه هیئت دوومیدانی استان البرز در حالی به انجام رسید که می توان از تعیین بودجه برای تعمیر و تکمیل پیست های دوومیدانی کرج و تجهیز این رشته به عنوان دو خروجی مهم یاد کرد.

تعیین تکلیف پیست های کرج تا یک ماه آینده/دوومیدانی البرز تجهیز می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این مجمع که عصر روز سه شنبه (دیروز) با حضور رییس فدراسیون دوومیدانی ومدیرکل ورزش وجوانان البرز برگزار شد رییس هیئت دوومیدانی استان البرز با بیان اینکه فدراسیون کشور برای توسعه وارتقاء جایگاه این ورزش پایه گام های خوبی برداشته است گفت: به طور حتم با این روند پرچم دوومیدانی در بازی های آسیایی جاکارتا بالا خواهد بود و شاهد نتایج ارزشمندی هستیم.

محمد مرادی افزود:خوشبختانه هم اداره کل ورزش استان و هم فدراسیون حامی برنامه های هیئت بوده اند و ما در سایه این همراهی برنامه های بسیاری را در سال گذشته اجرایی کردیم.

وی به مدال آوری الهام کاکلی در مسابقات داخل سالن آسیا به عنوان یک اتفاق خوب برای دومیدانی البرز در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم این ورزشکار آینده دار البرز بتواند در مسابقات آسیایی جاکارتا تیم ملی را همراهی کند.

رییس هیئت دوومیدانی استان البرز اجرای طرح استعدادیابی را یکی از شاخص ترین اقدامات سال گذشته این هیئت ورزشی عنوان کرد و گفت:این طرح با همکاری آموزش وپرورش و با مشارکت ۵۰۰ دانش آموز برگزار شد ودرنهایت ۴۵ نفر انتخاب و در حال حاضر زیر نظر مربیان مجرب در حال آموزش هستند.

مرادی کسب میزبانی جام بین المللی پارس را خواستار شد و گفت: ظرفیت وتوان برگزاری این رویداد مهم بین المللی را داریم و امیدوارم فدراسیون با آن موافقت کند.

وی با بیان اینکه البرز درتمام مسابقات کشوری و لیگ ها حضوری فعال داشته است گفت:در مجموع این حضور ومسابقات برون مرزی ۲۷ دونده ما موفق به کسب عنوان ومقام در سال گذشته شده اند.

متولی دوومیدانی البرز به برنامه های سال جاری اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ در لیگ نونهالان پویا، میزبانی از یک دوره مربیگری بین المللی واجرای طرح استعدادیابی در پایه ششم ابتدایی را در دستور کار داریم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این مجمع با بیان اینکه عملیات تکمیل پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی تا یک ماه آینده آغاز می شود گفت: نیمی از اعتبار آن تامین شده با این حال کار روکش تارتان آن در ماه های آینده انجام می شود.

امیر غفرانی افزود:تعمیرات و بهسازی پیست ورزشگاه انقلاب نیز در دستور کار قرار گرفته است و این فضای مسابقاتی نیز در سال جاری ترمیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک به هیئت های ورزشی در سال های اخیر روند صعودی داشته است گفت: برای سال جاری نیز بیش از ۴ میلیارد تومان برای کمک به هیئت های ورزشی استانی وشهرستانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش وجوانان البرز از آمادگی این اداره کل برای تجهیز هیئت دومیدانی به امکانات مورد نیاز خبرداد و گفت: هیئت استان نیازهای خود را فهرست ودر اختیار ما قرار دهد.

گفتنی است در این مجمع بیلان مالی هیئت استان در سال ۹۶ قرائت شد ضمن آنکه برخی از نمایندگان ورزشکاران و مربیان به بیان مشکلات موجود در این ورزش پرداختند که بخش اعظمی از آن در حوزه سخت افزاری بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.