گیلان- مدیرعامل هلال احمر گیلان،گفت:جمعیت هلال احمر وظایف متعددی در زمینه جذب و آموزش جوانان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت آنان در تصمیم گیری‌های هلال احمر،کمک به آسیب‌دیدگان حوادث،خدمات درمانی و دارویی دارد.

هلال احمر نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ،مهدی ولی‌پور،گفت:جمعیت هلال احمر وظایف متعددی در زمینه جذب و آموزش جوانان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت آنان در تصمیم گیری‌های هلال احمر،کمک به آسیب‌دیدگان حوادث،خدمات درمانی و دارویی دارد که نیازمند مشارکت فعال همه اقشار جامعه به ویژه هنرمندان بعنوان امین مردم هستند.

وی افزود:استان گیلان یکی از ۵ استان حادثه خیز کشور است و ۹۷ درصد از استان روی گسل زلزله قرار دارد که برای کاهش آسیب در حوادث طبیعی و انسان ساز باید بتوانیم بستری مناسب جهت آموزش عمومی و ایجاد مشارکت مردم را در این نهاد خیریه بزرگ فراهم آوریم .

ولی پور با اشاره به حوادث سال گذشته،خاطرنشان کرد:در زلزله کرمانشاه حضور هنرمندان و ورزشکاران موجب دلگرمی و نشاط مردم زلزله زده شد که جمعیت هلال احمر نیز با جذب هنرمندان و اصحاب هنر و رسانه می‌تواند در جذب و مشارکت مردم در زمان عادی و شرایط بحرانی استفاده کند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان،گفت:جامعه هنری همیشه مورد اعتماد و احترام مردم بوده و همت هنرمندان میتواند به عنوان همراهان هلال احمر در فعالیتهای بشردوستانه مشارکت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.