همدان- شهردار منطقه یک همدان با تاکید براینکه با اجرای این طرح بلوار ارم یکی از پایلوت های گردشگری مردم همدان می شود، بیان کرد: با طرحی که داده شده یکی از زیباترین خیابانهای ایران را خواهیم داشت.

بلوار ارم پایلوت گردشگری همدان می شود

به گزارش قدس آنلاین فتحیان نسب با بیان اینکه پارکینگ برج زاگرس درحال ساخت است، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری برای ساختمانهایی که پارکینگ تعبیه نشده باشد مجوز صادر نمی شود.

امیر فتحیان نسب افزود: همه ساختمانهایی که در سال های گذشته بدون پارکینگ احداث شده با فشارهای شهرداری همه درحال ساخت پارکینگ هستند.

وی درباره تخلف اضافه بنا در برج سعیدیه نیز یاداور شد: کمیسیون ماده ۱۰۰ مشروط بر تامین پارکینگ رأی صادر کرده است و پس از ساخت پارکینگ رأی اضافه بنا صادر خواهد شد.

وی با اشاره به ساماندهی پیاده رو بلوار ارم، عنوان کرد: هیچ ساخت و سازی در این طرح ایجاد نمی شود و سیال بودن این طرح یکی از ویژگی های آن است.

فتحیان نسب با تاکید براینکه با اجرای این طرح بلوار ارم یکی از پایلوت های گردشگری مردم همدان می شود، بیان کرد: با طرحی که داده شده یکی از زیباترین خیابانهای ایران را خواهیم داشت.

وی درباره تخلفات پاساژ ایران یادآور شد: پاساژ ایران یک حکم پلمب داشته که این حکم در پایان سال گذشته اجرا شد اما در وقت دیگری مالک این پاساژ تخلف دیگری داشته که پرونده آن به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه پاساژ ایران حکمی مبنی بر تخریب نداشته است، گفت: در شهرداری از هرنوع تخلف جلوگیری خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان نیز در ادامه گفت: نوروز امسال با توجه به رشد فزاینده گردشگر شاهد رشد ۶۰درصدی ورودی مسافران و افزایش ۴۰درصدی اسکان بوده ایم.

محمدی با بیان اینکه امسال سال پر رونقی در زمینه گردشگری داشتیم،  تصریح کرد: امسال به مدت  ۶ شب ظرفیت مهمانپذیرها و هتلهای همدان کامل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: مطالعات قبل آبهای سطحی به دلیل تغییرات در معابر قابل اجرا نیست.

وحید علیضمیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مطالعات آبهای سطحی شهرداری همدان در سال ۸۸به مشاور سپرده شد که فاز اول و دوم این طرح انجام گرفت ولی به دلیل مشکلات مطالعه این طرح درشهرداری رها شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر رژیم بارشی،  مشکلاتی در معابر شهری به وجود آمد که به همین دلیل طرح دوباره مورد بازنگری قرار گرفت.

علیضمیر ادامه داد: طرح قبل به دلیل تغییر در معابر شهر قابل اجرا نیست و باید طرح بازنگری شود.

وی تاکید کرد: قول داده ایم ظرف ۳ ماه آینده نقاط بحرانی شهر از جمله رسالت، بلوار جعفرطیار و شهید رجایی به صورت ویژه اجرا شود.

معاون عمرانی شهردار همدان از انتشار آگهی مناقصه پروژه میدان پیشاهنگی خبر داد و گفت: اجرای تونل یا زیرگذر در این میدان به نظر مشاور بستگی دارد و هر طرحی که مشاورین ذی صلاح تهیه کنند و بهترین حالت اجرا خواهد شد.

موسی رسولی با بیان اینکه به مشاورین یک ماه فرصت داده خواهد شد، افزود: درباره میدان پیشاهنگی هرچه مشاورین اهل فن تصمیم بگیرند دستور کار شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مناقصه ۳۰پروژه عمرانی در همدان برگزار شده است، ادامه داد: فاز ۲ پروژه شهرک فرهنگیان نیز به اتمام رسیده که ۵پیمانکار شرکت کردند که روز پنجشنبه پاکتها باز خواهد شد و مناقصه برگزار می شود.

رسولی بیان کرد: قرارداد ۳۰۰هزار تن آسفالت بسته شده که ۵پیمانکار بخش خصوصی گرفته شده اما به دلیل شرایط موی تاکنون فقط ۱۱هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است.

منبع ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.