همدان- مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: همه زندانیان آزاد شده مرد هستند.

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

به گزارش قدس آنلاین یدالله روحانی‌منش از آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد  در دو ماهه امسال تاکنون در همدان خبر داد و اظهار کرد: میزان بدهی این تعداد زندانی شامل یک‌میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه این تعداد بدهی متعلق به ۲۴ تن از زندانی مالی و ۶ مورد زندانی مهریه است، افزود: همه زندانیان آزاد شده آقا هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه مبلغ ۷۲ میلیون تومان پرداختی توسط صندوق تأمین خسارت‌های بدنی است، یادآور شد: مبلغ یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان از طریق اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه حاصل شد.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۴۴ میلیون تومان نقدینگی مددجویان و ۱۲۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان اعسار به تقسیط شده است، افزود:۳۲۱ میلیون ۷۷۰ هزار تومان  تسهیلات توسط  پنج بانک ملی، رفاه، ملت، صادرات و تجارت به زندانیان پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اظهار خرسندی از اینکه در طول سال با همت خیرین چندین نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کانون گرم خانواده خود بازگشتند، گفت: کمک‌های ناچیز تک‌تک افراد می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی برخی خانواده‌ها که به ناخواسته در زندان به سر می‌برند را باز کرده و دوباره شوق زندگی و حیات را به آنها بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ واریز کنند تصریح کرد: با کارهای خیرخواهانه می‌توان زندگی بسیاری را از تاریکی به سمت نور هدایت کرد.

روحانی‌منش بیان کرد: ستاد دیه استان در سال‌های اخیر با ارتباط‌گیری، تعامل و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی، اجرایی و موسسات خیریه اقدامات سازنده‌ای در جذب کمک‌های نیکوکاران از جمله مشاوره به طرفین دعوا از طریق کمیته‌های صلح و سازش، اخذ گذشت از شکات، پرداخت تسهیلات و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مساعدت و همکاری به عمل آورده است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.