قدس آنلاین:40میلیارد ریال برای آزادی 300نفر از محکومان جرائم غیرعمد زندانی در این استان نیاز است.

 تعداد زندانیان خراسان رضوی از سال 86 سیر نزولی داشته است

به گزارش قدس آنلاین رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی سیر نزولی تعداد زندانیان خراسان رضوی از سال ۸۶ خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این محکومان برای آزادی چشم انتظار یاری خیران هستند و باید از فرصت ماه مبارک رمضان و چنین مراسمی حداکثر بهره را گرفت.

حجت الاسلام محسن لزگی در مراسم جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گناباد افزود: ستاد دیه و اداره کل زندانهای خراسان رضوی پس از مذاکره با شاکیان برای تخفیف در محکومیتهای مالی زندانیان همه ساله مبالغی از این طریق تخفیف  می گیرند و زمینه آزادی تعدادی از آنها فراهم می شود.

وی گفت: با اجرای سیاستها و برنامه های جایگزین حبس، تعداد محکومان در زندانهای خراسان رضوی از سال ۱۳۸۶ تاکنون بیش از شش درصد کاهش داشته  و کاهش آمار زندانیان در گناباد در این مدت سه و سه دهم درصد بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم در این مراسم گفت: ۱۵ نفر محکومان مالی غیرعمد زندان این شهرستان برای آزادی چشم انتظار کمک خیران هستند و از سال ۱۳۸۶ هشت نفر از این محکومان با کمکهای مردمی آزاد شده اند.

حمیدرضا بنی اسدی افزود: خیران گنابادی و بجستانی در جشن گلریزان پارسال ۹۸۸ میلیون ریال برای آزادی محکومان جرائم مالی غیرعمد قول مساعد دادند که ۸۴۲ میلیون ریال آن محقق شد.۱۰۰ خانوار وابسته به زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان گناباد و بجستان قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.