کرج- رئیس اتحادیه صنفی تعمیرکاران اتومبیل مرکز استان البرز با بیان اینکه نرخ نامه مشخصی برای اجرت و دستمزد تعمیر اتومبیل نداریم گفت: مراکز خدمات اتومبیل باید در نزدیکی مردم فعالیت داشته باشند و نباید شهروندان برای اموری نظیر کارواش به حاشیه شهر مراجعه کنند.

نرخ مشخصی برای تعمیرات نداریم /ضرورت فعالیت مراکز خدمات اتومبیل در داخل شهر

بهزاد پورصوفی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برخی افراد مراکز فنی و خدماتی اتومبیل را جزو مشاغل مزاحم می دانند این در حالی است که مراکزی نظیر کارواش و باطری سازی هم از این دست مراکز خدماتی به شمار می روند.

وی تصریح کرد: در صورت بروز اشکال در باطری خودرو یا تعویض روغن باید مراکز خدماتی مربوطه در سطح شهر و نزدیک به مردم جهت رفع مشکل آن ها فعالیت داشته باشند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل با اشاره به نقش شهرداری در انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر گفت: شهرداری باید ابتدا ساز و کار و محیطی مناسب را در نظر بگیرد سپس با اتحادیه های مربوطه جهت انتقال مشاغل وارد مذاکره شود.

پورصوفی به رسته های مربوط به اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل اشاره کرد و گفت: این اتحادیه شامل ۳۵ رسته شغلی بوده که تمام مراکز خدماتی را نیز شامل می شود.

وی به اکیپ های فعال به منظور بازرسی از مراکز تعمیر اتومبیل اشاره کرد و گفت: همه روزه اکیپ های بازرسی مشغول فعالیت هستند و با مراکز غیر مجاز و متخلف برخورد می شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل به تعرفه مربوط به اجرت و دستمزد تعمیرکاران در کرج اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سال ۹۶ نرخ مشخصی برای اجرت و دستمزد تعریف نشده است.

پورصوفی در پایان گفت: با توجه به افزایش تورم ،مراکز تعمیر اتومبیل که خود به نوعی مشغول اشتغالزایی هستند می بایست نرخ مشخص خود را بدانند و بر اساس آن نیروی کار را به استخدام در آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.