قدس آنلاین: حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظردولت است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان‌ حذف می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظر است، گفت: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز در مرحله تدوین و آماده‌سازی است.

 سرابی در خصوص حذف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار داشت: من در جلسه شورای اداری در خصوص تغییرات موجود در چارت سازمانی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به‌حضور معاون رئیس جمهور در این جلسه صحبت کردم که به‌نظر می‌رسد از صحبت‌های من، اشتباه برداشت شده است.

وی با اشاره به اینکه حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظر است، گفت: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز در مرحله تدوین و آماده‌سازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس این چارت سازمانی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها، قرار است، معاونتی در این خصوص به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها اضافه شود.

سرابی تاکید کرد: من در جلسه شورای اداری پس از صحبت در خصوص چارت سازمانی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌معاون رئیس جمهور در خصوص اهمیت وجود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد به‌دلیل ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگ و هنر این شهر نیز نکاتی را ارائه کردم که به‌نظرم، برخی از اصحاب رسانه از صحبت‌های من، اشتباه برداشت کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.