رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی گفت : ۳۶۷ برنامه مختلف به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی برگزار می شود.

اجرای ۳۶۷ برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام محمد سلطانی صبح چهارشنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) برگزار شده بود اظهار کرد:علاوه بر مراسمی که در روزهای ۱۳، ۱۴و ۱۵ خرداد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰  برگزار می شود در ۴۵ بقاع متبرکه امام زادگان شاخص استان نیز این مراسم  همراه با اطعام روزه داران برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعزام سخنران به مساجد محوری مشهد با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مسجد و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و همچنین چاپ پوستر در طرح های متنوع، خرید نرم افزار و کتب مختلف جهت برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی توسط شورای هماهنگی تبلیغات انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی جهت شرکت طلاب علوم دینی غیر ایرانی جامعه المصطفی در مراسمات واقع در حرم مطهر  و هماهنگی برای چاپ جزوات ویژه برای اعزام روحانیون غیر ایرانی که در ایام ارتحال امام (ره) به کشورهای خود عزیمت می نمایند تا مبلغ اندیشه و فرهنگ امام (ره) در کشورهای اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: ۱۲۰۰ مبلغ برادر و ۷۰۰ مبلغه خواهر به شهرستانها و مناطق محروم استان اعزام خواهند شد و نشست هایی با حضور علمای شیعه و اهل سنت  در مناطق تلفیقی با موضوع اندیشه های امام (ره) نیز برگزار می شود.

سلطانی گفت: برگزاری مراسم عطر افشانی شهدای مدفون در آستان مقدس امام زادگان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب چهل حدیث امام (ره)، برگزاری نشست های روشنگری در بیش از ۳۰۰۰پایگاه مقاومت بسیج و بحث و تبادل نظر در خصوص سیره امان(ره)، برپایی بیش از ۴۰۰ ایستگاه صلواتی پی از افطار، برگزاری نمایشگاه های امام خمینی در فرهنگسراهای منتخب شهرداری و همچنین برگزاری مسلبقه کتابخوانی از کتاب زندگی امام (ره) در استان از دیگر برنامه های مهم در راستای بزرگداشت ارتحال امام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.