بندرعباس ـ معاون صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه به ساخت شناورهای داخلی گفت: تلاش می شود در راستای برنامه عملیاتی ساخت و تعمیر شناور در سالهای ۹۷ الی ۹۹ حرکت کنیم.

لزوم توجه به ساخت شناورهای داخلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان ، سهراب رضوانی معاون صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : افرادی که متقاضی شناورهای  صیادی هستند می توانند با شناورسازی های درون استان رایزنی هایی انجام داده و از داخل استان نسبت به خرید شناور اقدام کنند.

رضوانی بر لزوم جایگزینی شناورهای چوبی صیادی به فایبرگلاس  اظهار داشت :  شناور های چوبی که بالای ۱۰ سال عمر دارند می توانند از ظرفیت شناورسازی های استان استفاده و شناور چوبی خود را جایگزین فایبرگلاس  نمایند.

وی با اشاره به عرض کم خورهای گردشگری استان بر تولید شناور هایی با مقیاس کوچک تاکید کرد و گفت : پیشنهادی به اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری هرمزگان دادیم تا از ظرفیت  آژانس های گردشگری مطرح کشور در راستای خرید و استفاده از شناور های گردشگری ساخت داخل استان استفاده کنند و در جهت رونق صنعت و گردشگری استان گام بردارند.

معاون صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان همچنین از سازمان شیلات ایران تقاضا کرد مجوز های صیادی را برای اشخاصی صادر کند  که از شناور ساخت داخل استفاده می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.