مدیرکل بیمه سلامت در خراسان رضوی گفت: تبلیغات بیمه های وابسته به بیمه سلامت نظیر بیمه دندانپزشکی و بیمه تکمیلی کلاهبرداری است و ارتباطی با سازمان بیمه سلامت ندارد.

تبلیغات بیمه دندانپزشکی وابسته به بیمه سلامت کلاهبرداری است

به گزارش قدس آنلاین دکتر علیرضا رمزی  در جمع خبرنگاران افزود: گاهی به صورت تلفنی تبلیغاتی تحت عنوان بیمه های وابسته به بیمه سلامت صورت می گیرد و مبالغی از افراد برای این پوشش بیمه ای دریافت می شود.

وی ادامه داد: تبلیغات تلفنی هیچ مرکز ثابتی برای مراجعه افراد ندارد و از این طریق کلاهبرداری می شود. این در حالی است که بیمه سلامت هیچ نوع خدمات خارج از دفترچه اصلی، برای بیمه دندانپزشکی و یا بیمه تکمیلی ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت در خراسان رضوی گفت: یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند. از ابتدای آبان پارسال، پذیرش بیمه سلامت همگانی در بیمارستانهای خصوصی متوقف شد و از آن تاریخ کسانی که خواهان دریافت خدمات در بیمارستانهای خصوصی هستند به دریافت بیمه ایرانیان راهنمایی می شوند.

وی در ادامه میزان بدهی پارسال بیمه سلامت خراسان رضوی را به کل موسسات طرف قرارداد هفت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: متقاضیان بیمه سلامت باید قبل از اقدام به درمان و بستری در بیمارستان برای اخذ دفترچه و پوشش بیمه ای اقدام کنند.

رمزی افزود: بر اساس دستورالعمل سازمانی تامین هزینه پوشش بیمه ای از زمان تاریخ صدور دفترچه ملاک است. هم اکنون ۱۳ هزار نفر در خراسان رضوی با پرداخت سرانه دو میلیون و ۶۴۰ هزار ریال برای یک سال با شرط پوشش خانوار زیر پوشش بیمه ایرانیان هستند.

اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی حدود ۵۹ درصد کل بیمه شدگان این استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری را زیر پوشش دارد. بقیه بیمه شدگان زیرپوشش سایر بیمه ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.