همدان - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راهیابی دانش‌آموز همدانی به جمع برترین‌های جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی-پژوهشی لکو کاپ خبر داد.

دانش‌آموز همدانی به جمع برترین‌های جشنواره ملی خلاقیت‌های لکو کاپ راه یافت

به گزارش قدس آنلاین محمد پورداود: «مروا مدبر» از آموزشگاه شهید احمد خزایی منطقه خزل نهاوند برای دومین سال متوالی به جمع ۱۰ نفر برتر مسابقات لکوکاپ دانشگاه شریف در رشته ربات فوتبالیست راه یافت.

وی افزود: این دانش‌آموز خلاق در سیزدهمین دوره مسابقات لکوکاپ دانشگاه شریف در رشته ربات فوتبالیست به عنوان نماینده استان شرکت کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیاری در مجموعه آموزشی توانستند موفقیت‌هایی را در بخش‌های مختلف به دست آورند، گفت: سیزدهمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی-پژوهشی لکوکاپ شریف، بزرگترین فستیوال دانش‌آموزی کشور است که در دو محور مسابقاتی و کارگاه‌های علمی-پژوهشی در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از ۳ هزار دانش‌آموز از ۱۱۷ شهر در قالب ۱۰ لیگ مسابقاتی و ۲۲ لیگ کارگاهی حضور داشتند، یادآور شد: این جشنواره با تلاش پژوهشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی شریف و گروه دانش بنیان لکو برگزار شد.

پورداوود تصریح کرد: سیزدهمین دوره جشنواره خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ شریف با هدف شناسایی خلاقیت و استعداد دانش‌آموزان در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها نقش بسزایی در آینده فرزندان خود دارند که بخش اعظمی از آن با برنامه‌ریزی درست و منطقی ممکن می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در کنار خانواده‌ها در پرورش استعدادها از هیچ کوششی فروگذار نیست و تمام همت خود را برای حفظ این سرمایه‌های ارزشمند به کار گرفته است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.