سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صحبتهایی را با علی دایی انجام داده که نشان می دهد دایی بعد از جام جهانی جای او را می گیرد.

صحبت اختصاصی کی‌روش با دایی: میراثم را به تو می سپارم

به گزارش قدس آنلاین، این روزها خبرهای زیادی پیرامون جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی مطرح می شود. کی روش چند روز پیش در مصاحبه با رویترز هم این موضوع را تایید کرد اما فدراسیون فوتبال به صورت رسمی موضعی را اتخاذ نکرده است.

ناراحتی اصلی کی روش از فدراسیون، پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه و تا پایان جام ملتهاست در حالی که این سرمربی پرتغالی انتظار داشت به وی بعد از هفت سال کار در تیم ملی، پیشنهاد قرارداد بلندمدت شود.

به هرحال با نزدیک شدن به جام جهانی، خبرهای جدایی کی روش جدی تر دنبال می شود؛ بخصوص اینکه از علی دایی و ارتباط خوبش با کی روش هم می توان نشانه های این جدایی را متوجه شد. دایی که پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران با ترکیه در اردوی ایران حاضر شد، صحبتهای اختصاصی و ویژه ای را با کی روش انجام داد که به حضورش در تیم ملی دامن می زند.

کی روش در حاشیه دیدارش با علی دایی خطاب به وی گفت:  می خواهم امکانات کمپ بشیکتاش را به تو نشان بدهم. بعد از آن هم یک درخواست دارم.

دایی بدون اینکه مکثی کند گفت هر درخواستی باشد من نه نمی گویم.

کی روش هم بعد از نشان دادن تمام مجموعه امکانات بشیکتاش به دایی گفت: من مجموعه ای در ایران ساختم به اسم پک. این میراث من برای فوتبال ایران است. بعد از خودم، میراث بزرگم را به تو می ساپرم. بعد از جام جهانی من دیگر در ایران نیستم. دوست دارم از این میراث مراقبت کنی و اجازه ندهی دست نا اهلان بیافتد. این مرکز تمرینی باید در اختیار بازیکنان تیم های ملی باشد و از آن فقط استفاده فوتبالی شود نه استفاده دیگری. مطمئنم بهترین کسی هستی که می توانی آنرا حفظ کنی.

علی دایی هم در پاسخ گفت: حتما همه تلاشم را می کنم تا از میراث شما مراقبت کنم.

طبق گزارش خبر ورزشی، این جمله فقط درباره پک نبود بلکه درباره تیم ملی هم بود. پک زیرمجموعه تیم ملی است و طبیعتا سرمربی بعدی ایران مسئول آن خواهد بود. وقتی کی روش به دایی گفت میراثش را دست او می سپارد در واقع با زبان بی زبانی به او گفت که تیم ملی هم به او می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.