همدان - مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در جلسه شورای فرهنگی:نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی برای اشتغال زایی و کارآفرینی در اولویت اهداف سازمانی است

نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی اولویت اهداف سازمانی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اولین جلسه  شورای فرهنگی  در سال جاری با حضور مدیر کل ،مسئولین ستادی و اعضای شورای فرهنگی در محل این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  محوریت این جلسه  را ، نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی برای اشتغال زایی و کارآفرینی ،فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و اشتغال مطرح ساخت.

وهب مختاران  با اشاره به مطالب موجود و تاکیدات  در آموزه های دینی در خصوص فرهنگ کار و کارآفرینی عنوان کرد: بنا به فرموده حضرت امام (ره):"حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است."

مدیر کل  آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در ادامه مطرح کرد: باید دست در  دست هم مملکت را به کارگاه تولیدی و مهارتی  تبدیل کنیم.

وی افزود:زمانی اتفاق خاص و مثبت در حوزه اشتغال و کارآفرینی  جامعه به وقوع خواهد پیوست  که بتوانیم خلق ارزش و تولید ثروت کنیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان توسعه اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی را  متاثر از عوامل فرهنگی دانست و تاکید کرد:مهارت و هنرهای فنی  و حرفه ای باعث رشد و پیشرفت هر جامعه است.

مختاران خاطر نشان کرد :  دستاوردهای جلسات فرهنگی  که اشاعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی است ادامه داد:راه برون رفت از تحریم های ظالمانه، رسیدن به خودباروی در جهت تولید و اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد : بنا به فرموده  مقام معظم رهبری  مدظله العالی "اگر کسی بتواند زمینه ی یک کار را فراهم کند قطعاً عبادت کرده است ".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.