۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 603403

هافبک ایرانی اوسترشوند سوئد می‌گوید دوست دارد فرصت بازی در لالیگا را به دست بیاورد.

سامان قدوس: دوست دارم در لالیگا بازی کنم

به گزارش قدس آنلاین، سامان قدوس بازیکن ایرانی شاغل در لیگ سوئد پیشنهاد رفتن به سلتاویگو در لالیگا را رد کرد تا در این تیم بماند. در همین رابطه بازیکن ایرانی گفت: بله پیشنهادی از سلتاویگو داشتم.  از کیندنبرگ، رئیس باشگاه تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد قراردادی جدید را داد. می‌خواهم به خاطر آن چه برایم انجام داد از او تشکر کنم. 

او در ادامه گفت: طبیعی است از این که اوسترشوند پیشنهاد سلتاویگو را رد کرد کمی عصبی شدم ولی بعد از آن دو بازی خوب برابر آرسنال در لیگ اروپا داشتیم.

قدوس درباره ماندن یا رفتن در تابستان گفت: از الان نمی‌توان درباره ماندن یا رفتن از این تیم صحبت کرد. با توجه به سبک بازی و فوتبال اسپانیا رویایم بازی در لالیگا است. به نظرم می‌توانم آنجا به خوبی عمل کنم. در حالت کلی من خواستار بازی در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی هستم. من به تیمی خواهم رفت که بتوانم فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم. من به مدیربرنامه‌هایم خبر دادم که برای حضور در تیمی باید با سرمربی تیم صحبت کنم نه با مدیر ورزشی باشگاه. می‌خواهم مربی آینده من بداند که من چه چیزی میخواهم. پس از آن خواهم فهمید که او چه برنامه‌ای برای من دارد.

هافبک ایرانی در پایان درباره بازی در جام جهانی گفت: من واقعا تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانم در بهترین شرایط برای جام جهانی خودم را آماده کنم. این تنها راه پیش رو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.