سرمربی تیم ملی مراکش پیش از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل اوکراین به تمجید از سرمربی تیم ملی ایران پرداخت.

سرمربی مراکش: از دیدار ایران و ترکیه درسهای زیادی گرفتم

به گزارش قدس آنلاین،  رنار، سرمربی فرانسوی مراکش پیش از دیدار تدارکاتی با اوکراین در سوئیس گفت: ما باید در جام جهانی پیش رو اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم. نباید از رویارویی با اسپانیا و پرتغال و ستاره هایشان مانند راموس و رونالدو بترسیم. و همچنین نیز از ایران نیز که برای دومین بار متوالی در جام جهانی حضور دارد نباید ترسید.

وی افزود: تنها یک نتیجه در جام جهانی برای ما خوب است و آن صعودمان از مرحله اول است. می دانیم گروهمان سخت است اما به جام جهانی می رویم تا با اسپانیا، پرتغال و ایران بازی کنیم. ما به این فکر نمی کنیم که آنها در رده بندی فیفا از ما بهتر هستند در نتیجه برای زیارت از شهرهای روسیه نمی رویم و این نفعی برای ما ندارد و نمی خواهیم فقط برای شرکت در جام جهانی راهی روسیه شویم.

رنار درباره بازی اخیر ایران با ترکیه که شاگردان کی روش با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند، گفت: از این بازی درس های زیادی گرفتم اما در نهایت این یک دیدار تدارکاتی است در نتیجه نمی توان روی آن حساب باز کرد. کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی ایران برای چهارمین بار است که در جام جهانی حضور پیدا می کند و این دست آورد بزرگی است. او کاردان و باهوش است و تیمش برای بازی اول با ما در جام جهانی آماده استو ما نیز باید خود را برای این دیدار آماده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.