کرج - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهاردو آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اشتباهات مسئولین در این است که وقتی سمت مدیریتی می گیریم فکر می کنیم از دیگران برتر هستیم، گفت:اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است/بهزیستی گل سرسبد مراکز حمایتی کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز اکبریان  صبح امروز پنج شنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید بهزیستی استان البرز  اظهار کرد: سازمان بهزیستی یکی از ضروری ترین نهادهای خدماتی و حمایتی است که باید تقویت شده و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما مسئولین نوکر مردم هستیم، گفت: یکی از بزرگترین اشتباهات ما مسئولین در این است که وقتی سمت مدیریتی می گیریم فکر می کنیم از دیگران برتر هستیم در حالی که بزرگترین مسئولیت بر عهده ما قرار داده شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس در ادامه گفت:  بایستی از توانمندیهای سازمان بهزیستی استفاده کرد و از دید ترحم به آن نگاه نکرد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان گل سرسبد مراکز خدماتی و حمایتی کشور است، گفت: باید آحاد مردم به همراه مسئولین و دستگاه های ذیربط به اقشار این نهاد کمک کنند.

اکبریان یکی از موفقیت های مدیر کل اسبق بهزیستی استان البرز را تعامل خوب با بخش خصوصی دانست و گفت: با امکانات دولت نمی توان در این بخش پیشرفت کرد و مردم با دل های پاک خود بایستی به ما مسئولین اعتماد کنند.

نماینده مردم کرج وفردیس در ادامه گفت: خوش به حال مدیر و مسئولی که در مسئولیت خود موفق بوده و عاقبت بخیر شده و در کار خود ارتقا یافته است.

وی در پایان با بیان اینکه مدیران و مسئولین در اتاق های خود را باز نگه دارند و به مطالبات مردم رسیدگی کنند، گفت: بخش بهزیستی که حامی خانواده های آسیب پذیر است بایستی حمایت بیشتری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.