شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای اولین بار در استان در زمینه اشتغال فراگیر و روستایی تسهیلات ارزان قیمت بدون سقف پرداخت می شود و اگر بانک ها عزمشان را جذب کنند برای پرداخت تسهیلات مشکل اشتغال استان تا حد زیادی حل می شود.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به اشتغال فراگیر و روستایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی روز پنجشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان تاکید کرد: شهرستانی که امکان جذب اعتبارات اشتغال روستایی را نداشته باشد به شهرستان دیگر منتقل می شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح های ارائه شده در طرح های اشتغال روستایی و فراگیر گفت:در تصویب طرح های اشتغال روستایی مجوزهای تاسیس مهلت دار برای طرح ها کافی است و ارزیابی اسناد روستایی هر عددی باشد باید توسط بانک ها پذیرفته شود.

عباسی افزود: برای اولین بار در استان در زمینه اشتغال فراگیر و روستایی تسهیلات ارزان قیمت بدون سقف پرداخت می شود و اگر بانک ها عزمشان را جذب کنند برای پرداخت تسهیلات مشکل اشتغال استان تا حد زیادی حل می شود.

استاندار با اشاره به توجه ویژه به طرح های اشتغال روستایی اظهار کرد: شهرک های صنعتی در کنار نواحی روستاها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری بیشترین درصد بیکاری را دارد افزود:از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم یک طرح مناسب را برای استان چهارمحال و بختیاری تقبل کند و درقالب یکی از شرکت های سرمایه گذاری در استان احداث کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.