شهرکرد-معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:برای رونق کسب و کار در استان چهارمحال و بختیاری در حوزه  اشتغال فراگیر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است. 

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای رونق کسب و کار در  چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عیسی منصوری روز پنجشنبه در سفر به شهرکرد در کارگروه تخصصی اشتغال استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون  ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده که پرداخت این تسهیلات از بهمن ماه سال گذشته آغاز و باید تا پایان شهریور ماه سال جاری انجام شود.

وی افزود:برای رونق کسب و کار در استان چهارمحال و بختیاری در حوزه  اشتغال فراگیر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است. 
منصوری گفت: دستگاه های دولتی باید تا پایان شهریور ماه سال جاری طرح‌های اشتغالزای خود را به بانک های عامل معرفی کنند.

وی با اشاره به اشتغال روستایی گفت: قوانین مجلس اولویت‌ها را مشخص کرده است و امکان تغییر رسته‌ها در این بخش وجود ندارد و وظیفه اصلی مسئولان حوزه اشتغال هدایت سرمایه گذاران است.

معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال باید یک فرآیند و یک کسب و کار پیش‌بینی شود بعنوان مثال تقاضا در بازار فرش کم شده پس پرداخت تسهیلات در این حوزه نتیجه چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به تنهایی اشتغالزا نیست تصریح کرد: با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده است تا به خرید اصلاح‌نژاد دام و ایجاد دامداری صنعتی با شرط شناسنامه‌دار شدن دام، تسهیلات ارائه شود. 
افزود: طبق قانون سرمایه در گردش تنها به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی زیر ۱۰ هزار نفر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در نواحی صنعتی پرداخت می شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در سال جاری سیستم پیامک رسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده که امید است سازمان برنامه و بودجه در این راستا کمک های لازم را تبیین کند.

منصوری با اشاره به توسعه حوزه گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: وجود رفتینگ در این استان یک پتانسیل شاخص است و برای چنین طرح‌هایی که می‌تواند از تمام دنیا، گردشگر به این استان آورد، تسهیلات بلاعوض پرداخت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.