۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 603437

سفیر سوییس در ایران با دعوت ویژه از علی دایی امروز با اسطوره نامدار فوتبال ایران و جهان دیدار کرد.

سفیر سوئیس با علی دایی دیدار کرد + عکس

به گزارش قدس آنلاین، مارکوس لایتنر سفیر سوییس که علاقه زیادی به فوتبال دارد و در گفت‌وگوهای خود نیز نشان داد اشراف خیلی خوبی هم نسبت به مسائل فوتبال ایران و جهان دارد از دیدار با علی دایی ابراز خرسندی کرده و عنوان کرد امیدوارم فوتبال آسیا  آن گونه که باید و شاید قدر شما را بداند.

وی خطاب به دایی گفت: شما یکی از مشاهیر فوتبال جهان هستید و می‌دانم از سوی فیفا به مراسم‌های متعددی دعوت می‌شوید و مدتی هم عضو کمیته فنی جوانان فیفا بوده‌اید و آرزو دارم در عرصه مربی‌گری هم به توفقیات مهم‌تری دست یافته و بهترین‌های را  برای شما و خانواده تان آرزو دارم.

دایی هم ضمن تشکر از وی و با اشاره به پیشرفت قابل توجه فوتبال سوییس در مورد تیم ملی سوییس سوالاتی را از سفیر این کشور در تهران پرسید.

سفیر سوییس دایی را یکی از افتخارات فوتبال آسیا و جهان دانست و به نکاتی از بازی های وی در هرتابرلین و بایرن مونیخ اشاره داشت که برای دایی غافلگیر کننده بود.

وی از اقدامات خیریه دایی و بویژه تلاش های او در کمک رسانی به زلزله زدگان به عنوان یک فرد حقیقی تقدیر و تشکر ویژه کرده و عنوان داشت این تلاش انسان دوستانه و وطن پرستی  شما من را تحت تاثیر قرار داد.

دایی نیز به رسم یادگار توپ فوتبالی را امضا و به وی و دیپلمات های سوییس در ایران تقدیم کرد. 

دایی چند روز قبل  به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به استانبول  سفر کرده بود و ضمن حضور در اردوی تیم ملی در کنار دنیزلی و مسئولین فدراسیون فوتبال ترکیه، بازی تیم ملی ایران و این کشور را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.