تربت جام- قدس آنلاین: خطیب نماز جمعه تربت جام، عزت ملی، اعتماد به نفس، آزادی اندیشه و عمل در چار چوب قانون و استقلال را از آرمان های امام (ره) برشمرد و افزود: آرمان های نظام را حفظ می کنیم و هرکس مقابل این نظام بایستد دستش را قطع خواهیم کرد.

هرکس مقابل این نظام بایستد دستش را قطع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه تربت جام سخن می گفت افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب تعطیل شدنی نیست و این حکومت درسایه اسلام و مردم پیشرفت می کند و هرکس مقابل این نظام بایستد چه سنی باشد و چه شیعه دستش را قطع خواهیم کرد.

وی گفت : تحقق آرمان های انقلاب نیازمند برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در نظام اجرایی است که باید مسئولان همت خود را دو چندان نمایند و مسئولان بی تحرک چه در حوزه منطقه ای و کشوری باید معرفی شوند تا پیشرفت های چشمگیری برای این مردم و انقلاب حاصل شود.  

خطیب نماز جمعه تربت جام در ادامه توصیه کرد: جوانان انقلابی در کارزار عظیم قرار گرفتند و باید روحیه انقلابی گری خویش که همان راه و خط مش صحیح است را تقویت کنند و نسبت به تبیین های دروغ، حرکت های موزیانه و فردگرایی هوشیار باشند ودرحقیقت انقلابی گری تخریب نیست بلکه حذف موانع است.

وی همچنین به مراسم با شکوه ارتحال امام (ره) در تربت جام اشاره کرد وگفت: این مراسم در مصلی الغدیر تربت جام با حضور حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد ش دو این مراسم ارتحال در حقیقت بیعت با آرمان های اسلام و انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.