قدس انلاین : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری به 161 طرح در استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری به ۱۶۱ طرح در خراسان رضوی
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد مقدوری در جلسه دیدار با کارآفرینان روستایی استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در مشهد برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سال‌های 95 و 96 در مجموع 337 طرح به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد، به 161 طرح تسهیلات پرداخت شد.
وی با بیان این که بانک کشاورزی به چهار طرح به مبلغ هفت میلیارد و 110 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است، افزود: از مجموع 167 طرح معرفی شده به بانک سینا با اعتبار 91 میلیارد تومان نیز 77 طرح آن با اعتبار 34 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون به 58 طرح با 24 میلیارد تومان اعتبار، تسهیلات پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در پست بانک هم 106 طرح با 84 طرح به تایید رسیده که تا کنون پنج میلیارد و 200 میلیون تومان آن پرداخت شده است. 
مقدوری با بیان این که سهمیه صندوق کارآفرینی و امید از این محل، 15 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این مجموعه 19 طرح توسعه اشتغال روستایی تایید شده که تا کنون 13 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
مقدوری خاطرنشان کرد: با تغییر رویکرد دولت از توجه به توسعه زیربناهای روستایی به رشد اقتصادی در این مناطق، شاهد تحولات خوبی در کشور و استان بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: این مهم در استان با توجه به تردد زائران داخلی و خارجی به استان و جاذبه‌های توریستی فراوان و روستاهای هدف گردشگری، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.