قدس انلاین : فرماندار مشهد گفت: در رابطه با ارائه و تصویب طرح‌ها مشکلی وجود ندارد البته مراحل اول اطلاع‌رسانی مناسب نبود اما اگر این موارد حل شود ما در بازه زمانی می‌توانیم کار خود را انجام دهیم.

اظهارات فرماندار مشهد درباره کارشکنی صندوق کارآفرینی امید
 محمدرحیم نوروزیان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در استانداری، اظهار کرد: بیش از 41 میلیارد طرح به بانک معرفی کردیم که حدود دو طرح را پرداخت کردند.
وی افزود: مشکلاتی وجود دارد، مسئله اول خود سامانه کارا است که دارای مشکل بوده و سرعت آن پایین است. اطلاعات کامل طرح‌ها از جمله بانک متقاضی قابل مشاهده نیست. امکان ویرایش طرح‌ها توسط دبیرخانه یا دستگاه اجرایی وجود ندارد. بانک برای برخی که روستایی و فاقد زمین یا مسکن شش دانگ هستند، مشکلاتی را ایجاد می‌کند که این امر موجب اشکال مضاعف شده است. صندوق کارآفرینی امید از پذیرش طرح‌های سرمایه در گردش خودداری کرده است. 
نوروزیان گفت: در دستورالعمل‌ها دوره تنفس یک سال درج شده اما بعد از اینکه طرح‌ها به بانک رفته، بانک مشکلاتی را ایجاد کرده است. با توجه به لزوم ارائه سهم آورده توسط متقاضی، بانک‌ها آن را حساب نمی‌کنند که سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود. در رابطه با ارائه و تصویب طرح‌ها مشکلی وجود ندارد البته مراحل اول اطلاع‌رسانی مناسب نبود اما اگر این موارد حل شود ما در بازه زمانی می‌توانیم کار خود را انجام دهیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.