خداداد عزیزی گفت: هر چند نتایج عملکرد ایران در بازی های جام جهانی فوتبال روسیه قابل پیش بینی نیست، اما با این حال دیدار نخست برای ما خیلی سرنوشت ساز است.

اظهارات خداداد عزیزی درباره شرایط صعود ایران در جام جهانی

وی بعد از برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتسال یاران خداداد با منتخب تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران در گروه خود با 2 تیم قدرتمند اروپا (پرتغال و اسپانیا) و مراکش که یکی از تیم های خیلی خوب آفریقا هم ‌گروه است و در واقع ایران سه بازی سخت پیش رو دارد.

حماسه ساز ملبورن افزود: هر چند همه چیز در فوتبال ممکن است و چه بسا احتمال شانس صعود از مرحله نخست برای ایران وجود دارد، اما با این حال همه چیز به بازی نخست ما با مراکش منوط است و اگر نبریم یا تساوی کنیم، کارمان دشوار خواهد شد.
رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، 14 ژوئن(24 خرداد) در لوژنیکی روسیه آغاز می شود و 15 جولای دیدار فینال در همین ورزشگاه انجام می شود.
ایران در گروه خود با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.
برنامه دیدارهای ایران به شرح زیر است:
ایران در نخستین دیدار خود باید 25 خرداد ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز30 خرداد در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می ‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت 21:30 روز4 تیر در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.
خداد عزیزی حماسه ساز ملبورن بنا به دعوت مسوولان ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه و در قالب سفر یکروزه به تربت حیدریه عصر روز پنجشنبه وارد این شهر شده و به همراه تیمش با نام یاران خداداد عزیزی با تیم منتخب تربت حیدریه دیدار دوستانه برگزار کرد که این دیدار با نتیجه 6 بر 4 به نفع تیم خداداد به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.