قدس انلاین : معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: طی 10 شب برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد دست کم 130 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

130 هزار نفر از نمایشگاه قرآن مشهد دیدن کردند

حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب پنجشنبه شب در حاشیه مراسم پایانی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از یکم تا دهم خرداد ماه در میدان شهدای مشهد برگزار شد و با توجه به مرکزیت این محل و دسترسی آسان مردم به نمایشگاه تعداد بازدید کنندگان امسال قابل توجه بود.

وی استقبال مردم در شبهای پایانی نمایشگاه را 15 هزار نفر در هر شب اعلام کرد و گفت: از روز هفتم نمایشگاه نیز مقداری بن کتاب در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در مجموع حدود 500 رخداد و فعالیت فرهنگی و هنری در این نمایشگاه انجام شد که کتابت قرآن کریم توسط 20 نفر از خوشنویسان استان از جمله این رویدادها بود.
سید سعید سرابی به مشارکت 17 سازمان و نهاد در برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این مدت 24 بخش نمایشگاهی و 80 ویژه برنامه در تالار شهر و محل نمایشگاه اجرا شد.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 400 غرفه به وسعت چهار هزار و 500 متر مربع به فعالان عرصه های قرآنی اختصاص یافت.
نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان امسال در شهرهای گناباد، تربت حیدریه، خلیل آباد، درگز، رشتخوار، سبزوار، بردسکن، مه ولات، قوچان، تایباد، فریمان، سرخس، بجستان، جوین و کاشمر نیز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.