قدس انلاین : شهردار مشهد مقدس با حضور در سالن شهدای شهرداری مشهد با بازیکنان تیم‌های فوتسال بانوان و مردان شرکت کننده در جام رمضان دیدار و بر حمایت شهرداری مشهد از تیم‌های ورزشی و بازی‌های محلی در راستای تشویق جوانان به حضور در ورزش تاکید کرد.

شهرداری مشهد از تیم‌های ورزشی و بازی‌های محلی حمایت می‌کند

تقی‌زاده خامسی گفت: شهرداری به دنبال تیم‌داری نیست و هدف از حضور در عرصه ورزش تنها حمایت از تیم‌های ورزشی و بازی‌های محلی است که این کار تداوم خواهد داشت.


وی ادامه داد: براساس آمار حدود 5000 نفر در این مسابقات حضور داشته و هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان در محلات مختلف شهر مشهد با هم مسابقه می‌دهند .

شهردار مشهد با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان امسال متفاوت از سال‌های قبل و با حضور 8 تیم فوتسال بانوان برگزار می‌شود، گفت: تعداد تیم‌های فوتسال بانوان حاضر در مسابقات در مقایسه با مردان کم است که امیدواریم در سال‌های بعد این حضور پررنگ‌تر شود.

تقی زاده خامسی افزود: امیدواریم دختران و پسران شهرمان در ورزش‌هایی که شهرداری برگزار خواهد کرد حضور پیدا کنند، البته شهرداری به دنبال تیم‌داری نیست و هدف تنها حمایت و پشتیبانی از تیم‌های ورزشی و بازی‌های محلی است که این حمایت و پشتیبانی تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.