قدس آنلاین: مدیر امور آبفار داورزن از تعویض خط انتقال مجتمع مهر در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب سه روستای بخش باشتین این شهرستان خبر داد.

تعویض خط انتقال برای تامین آب شرب 1100 نفر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، محمد رضا حقانی نسب با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به کمبود شدید آب در فصول گرما و پیک مصرف در روستاهای کوشک باغ، طزر و بالادست روستای مهر موسوم به شهرک مهر و با داشتن ظرفیت تولید آب شرب، به این نتیحه رسیدیم تا ظرفیت انتقال آب را بالا ببریم از این رو اقدام به تعویض و اجرای لوله پلی اتیلن 200 در خط انتقال نمودیم.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان داورزن افزود: طراحی پروژه با توجه به تعداد جمعیت و خانوار در زمان خود، با لوله 110 از خط انتقال چاه به روستاها صورت گرفته بود و هر چند انتقال آب با تمام ظرفیت انجام می گرفت ولی در اوج مصرف و فصل گرما آب به شهرک بالای روستای مهر و روستاهای طزر و کوشک باغ نمی رسید و این کمبود و گاهی قطع آب باعث نارضایتی اهالی و مشکلات اجتماعی گردیده بود. با این وجود اقدام به اجرای حدود بیش از 2000 متر خط انتقال و احداث 5 باب حوضچه با 2شیر هوا، 2شیر قطع، وصل و اتصالات با اعتبار 110 میلیون  تومان از محل صندوق توسعه ملی نمودیم و با پایان این عملیات اجرایی و بهره برداری از آن حدود 1100 نفر در قالب 220 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.