قدس آنلاین:از ۱۸۶ هزار خانواده زیر پوشش خدمات کمیته امداد خراسان رضوی، ۴۰ هزار خانواده بدون مسکن هستند.

۱۸۶ هزار خانواده، زیر پوشش کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در همایش خیران حوزه اشتغال کمیته امداد ۱۸۶ هزار خانواده، زیر پوشش خدمات کمیته امداد خراسان رضویدر نیشابور گفت:تامین مسکن برای این تعداد خانوار با استفاده از بودجه در اختیار کمیته امداد ۴۰ سال زمان می برد به همین سبب نیازمند مشارکت مردمی و همبستگی اجتماعی هستیم.

حبیب الله آسوده افزود: بودجه پارسال کمیته امداد خراسان رضوی برای جمعیت ۴۰۰ هزاری مددجویان در این استان حدود هفت هزارمیلیارد ریال بودو در همین مدت کل صدقات اهدایی به کمیته امداد خراسان رضوی نیز به ۲۳۰ میلیارد ریال رسید.

وی سیاست امسال این نهاد را تمرکز بر اشتغال، مسکن، درمان و آموزش اعلام کرد و افزود: امسال بودجه پنج هزار میلیارد ریالی برای حوزه اشتغال در نظر گرفته شده است.

به گزارش صدا و سیما، آسوده افزود: سالانه در چارچوب فعالیتهای کمیته امداد در خراسان رضوی ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش درمان هزینه می شود که ۲۰ درصد آن با کمک پزشکان و خیران تامین می شود.

۲۴ هزار نفر در قالب ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش نهاد کمیته امداد امام نیشابور هستندکه از این تعداد ۱۰ هزار خانوار کمک معیشت دریافت می کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.