کرج- ملی پوش اسبق فوتبال ایران گفت: با توجه به حضور ایران در گروه مرگ جام جهانی که قهرمان اروپا، آفریقا و جهان در آن حضور دارند بدون شک اکنون زمان مناسبی برای جوانگرایی تیم ملی نیست.

اکنون زمان مناسبی برای جوانگرایی تیم ملی نیست/در دفاع تیمی مشکل داریم

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تماشای بازی های تیم ملی باید شادی را برای مردم به ارمغان آورد این در حالی است که تیم ملی در بازی های تدارکاتی اخیر نمایش قابل قبولی را ارائه نداده است.

وی تصریح کرد: تیم ملی بر خلاف گذشته در دفاع تیمی با مشکل مواجه شده و در صورت عدم ترمیم آن به طور حتم در جام جهانی با مشکلات به مراتب بزرگتری مواجه خواهیم شد.

بازیکن اسبق بهمن کرج و استقلال تهران به دلایل مربی تیم ملی برای کنار گذاشتن سید جلال حسینی اشاره کرد و گفت: حسینی زحمات زیادی را برای فوتبال ایران کشیده است و کنار گذاشتن او به دلیل جوانگرایی در این برهه زمانی منطقی نیست.

فلاحت زاده تصریح کرد: بدون شک حضور بازیکنانی نظیر حسینی، غفوری و حتی رحمتی می توانست تا حد بسیاری برای تیم ملی مفید باشد اما نظر سرمربی تا این لحظه خلاف آن بوده است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران حضور بازیکنان باتجربه و لژیونر را نقطه قوت تیم ملی در جام جهانی دانست و گفت: بازیکنانی که تجربه حضور در جام جهانی و لیگ های اروپایی را دارند استرسی برای حضور در این مسابقات نداشته و می توانند در زمین کمک زیادی به بازیکنان جوان تر کنند.

بستر لازم برای همکاری مربیان ایرانی فراهم نشد

پیشکسوت البرزی فوتبال ایران با بیان این که مربیان ما هم توان اداره تیم ملی را دارند گفت: متاسفانه در طول سال های اخیر بستری برای تعامل کیروش با مربی های ایرانی فراهم نشد و هیچ یک از مربیان ایرانی نتوانستند از تجربه های او استفاده کند.

فلاحت زاده ادامه داد: به نظر می رسد که در حال حاضر مربیانی نظیر دایی و فرکی توان هدایت تیم ملی را داشته باشند و با هزینه های به مراتب پایین تر تیم ملی به مسیر رشد خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در صورت حضور مربی ایرانی در تیم ملی بدون شک انگیزه بازیکنان داخلی نیز برای حضور در جمع ملی پوشان افزایش خواهد یافت چرا که سرمربی فعلی اعتقاد چندانی به این مسئله ندارد.

اتفاق مثبتی برای فوتبال البرز رخ نداده است

مربی اسبق تیم های سایپا و گسترش فولاد تبریز با انتقاد از اوضاع حال حاضر فوتبال البرز گفت: در حال حاضر تمام افتخار فوتبال استان به میزبانی از بازی تیم های درجه دو و سه آسیا است این در حالی است که چندین سال است اتفاق مثبتی برای فوتبال کرج رقم نخورده است.

فلاحت زاده ادامه داد: با وجود این اتفاقات نمی توان انتظار پیشرفت فوتبال استان را داشت چرا که باید فوتبال را افراد فوتبالی و صاحب نفوذ اداره کنند تا بتوانند با حضور خود زمینه نگاه داشتن بازیکنان البرزی در شهر خود را فراهم کنند.

وی در پایان تصریح کرد: از زمان قدیم تا کنون فوتبال ایران سرشار از ستاره های البرزی بوده است اما به دلیل نبود ساز و کار مناسب تمامی آن ها به تهران مهاجرت کرده و در صورت ادامه روند فعلی بازهم شاهد این دست اتفاقات خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.