به گزارش قدس:به مناسبت ماه مبارک رمضان، کتابخانه مسجد الرضا(ع) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، اقدام به برگزاری جدیدترین منابع اطلاعاتی خود نموده است.

رونمایی از تازه‌های کتاب در کتابخانه مسجد الرضا(ع) آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛معاون امور کتابخانه‌های وابسته به این سازمان، از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه مبارک رمضان در این کتابخانه خبر داد. جعفر درباغ‌عنبران با بیان اینکه به تازگی منابع چاپی جدیدی به این کتابخانه افزوده شده است افزود: کتابخانه مسجد الرضا(ع) در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و بر مبنای تعهد حرفه‌ای خود مبنی بر معرفی جدیدترین منابع اطلاعاتی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از کتاب‌های جدید خود نموده است.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، بیش از ۹۰ جلد کتاب جدید در معرض دید علاقمندان و کتاب‌دوستان قرار گرفته است.
درباغ‌عنبران با اشاره به اینکه کتب این مجموعه در موضوعات مختلفی تهیه شده است، ادامه داد: در این مجموعه، کتاب‌های با موضوع ادبیات با ۴۸ عنوان و کتب با موضوع علوم عملی با ۱۶ عنوان، بیشترین فراوانی را داشته و کتاب‌های رده کلیات و روانشناسی و زبان کمترین فراوانی را دارد.  
معاون امور کتابخانه‌های وابسته به این سازمان در پایان از برخی کتب به نمایش در آمده در این نمایشگاه نام برد و تصریح کرد: گام و دام‌های شیطان، ارزش‌های اخلاقی، خوشبختی، سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، خلاصه روانپزشکی، ورزش معلولین، بیوشیمی، آزمون‌های نظام مهندسی، آشنایی با هیلی‌کوپتر و... برخی از کتبی است که در این نمایشگاه به نمایش‌ درآمده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.