کرج- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: همزمان با برگزاری بیست و نهمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب، ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی می کنند.

 خدمت رسانی ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به البرزی ها در سالگرد ارتحال امام (ره)

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پرویز اسکندری اظهارکرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه (۱۴خرداد ماه)، با استقرار در مقابل نواحی بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع)، مساجد و پایگاه های بسیج سطح شهر کرج به زایران بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی‌(ره) سرویس‌دهی می کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر افزود: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای شهرهای ماهدشت، محمدشهر، کمالشهر، مشکین‌دشت، فردیس، طالقان و اشتهارد در نظر گرفته شده است که از ساعات ابتدایی صبح در این شهرها استقرار می یابند.

اسکندری تصریح کرد: در خصوص تعداد اتوبوس‌ها با محدودیتی مواجه نیستیم و در صورت نیاز، اتوبوس‌های کمکی برای خدمت‌رسانی مطلوب به شرکت‌کنندگان در این مراسم اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: براساس هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راهور استان تهران، مسیر اتوبوس های اعزامی از استان البرز از مسیر غرب به شرق اتوبان کرج - تهران، بزرگراه آزادگان، بعد از پل شهید سعیدی - پارکینگ شماره ۸ بهشت زهرا (س) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.