بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شمار ترددهای خروجی از این استان در ۲ ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۲ درصدافزایش یافته است.

 ترددهای ورودی و خروجی در خراسان شمالی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان، تردد یک میلیون و ۵۲۸ هزارو ۴۲۲ دستگاه خودروی ورودی را ثبت کرده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۱ تردد  بوده است. 

بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۸۱ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته  یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۷۲ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است. 

وی با اشاره به اینکه ساعت اوج ترددها در ساعت۱۹ تا ۲۰ بوده است افزود: ۸۹.۳ درصد از تردد های ثبت شده مربوط به ناوگان سبک و مابقی مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

بدیعی مقدم خاطر نشان شد: در ۲ماهه سالجاری  بیشترین تردد ها از مسیر بجنورد-شیروان و بالعکس و اسفراین- بجنورد و بالعکس و قوچان -فاروج گزارش شده است و کمترین میزان تردد نیز از محور جاجرم- امیر آباد و بالعکس و حاجرم-سنخواست و بالعکس به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در۲ماهه سالجاری محور چمن بید – جنگل گلستان (رباط قره بیل)، میامی – گرمه ( بلعکس) دارای بیشترین سهم ترددوسایل نقلیه سنگین بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.