سرپرست هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ بازیکن از تیم‌های "الف" و "ب" به اردوی تیم ملی آبی دعوت شدند که وحید دلیرزهام شامل آن‌ها می‌شود.

۱۰ بسکتبالیست خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین مهدی میرشفیعی  اظهار داشت: مسابقات جام رمضان با همکاری هیئت بسکتبال مشهد در خانه بسکتبال برگزار می‌شود، تاکنون ۱۸ دوره از آن تشکیل شده و اختتامیه این مسابقات در ۲۳ خردادماه برپا می‌شود، این اختتامیه به نام دو پیشکسوت به نام‌های علی‌اصغر نیک‌بخت و منوچهر عبقری بوده است.

سرپرست دبیری هیئت بسکتبال خراسان رضوی با اشاره به امید هیئت بسکتبال خراسان رضوی به صعود چهار تیم ضیاء اسپورت، دانشگاه خیام، عمران گلبهار و پیتزا فرنو، گفت: ورزشکاران سبزوار نیز در این مسابقات حضور داشتند، همچنین مسابقات سه در سه استانی بانوان در حال برگزاری بوده و اختتامیه آن نیز با فینال مساقات جام رمضان در یک روز برگزار می‌شود.

میرشفیعی با اشاره به برگزاری یک دوره از این مسابقات با حضور بانوان در رده سنی نوجوانان و مینی بسکتبال با میزبانی مشهد مقدس  و همچنین حضور رده سنی بزرگسالان آن در ۱۸ و ۲۱ خردادماه خاطرنشان کرد: مسابقات سه در سه بانوان با حضور ۳۶ تیم در دو رده سنی متولدین کمتر و بیشتر از ۱۳۸۳ و با شرکت ورزشکاران تایباد و نیشابور شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: ۱۶ تیم متولدین کمتر از ۱۳۸۳ به اسامی نوآوران و گلایل در تیم "الف"، نیلوفر و شاهین "ب"، ویستا ۱۲ و آرین گروه "ج" و رز و ویستا تیم "د" حضور داشتند، ۲۰ تیم از تعداد کل تیم‌ها نیز در بخش بزرگسالان هستند،

میرشفیعی ادامه داد: مسابقاتی نیز تحت عنوان رقابت‌های استانی آقایان در سالن ۲۲ بهمن کاشمر در سه رده سنی شکل گرفته که فینال آن نیز در ۲۱ خردادماه صورت می‌گیرد، نیشابور نیز در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این مسابقات بوده و قرار بر اخذ ۲۰۰ هزار تومان ورودی، قرعه کشی و نظایر آن شده است.

وی بیان کرد: ۱۰ بازیکن از تیم‌های "الف" و "ب" به اردوی تیم ملی آبی دعوت شدند که وحید دلیرزهام شامل آنها می‌شود، همچنین سجاد ابراهیمی به مسابقات آزادی دعوت شده و سه‌شنبه اخیر اعزام شد، مسابقات ۸ تیرماه در قطر با عنوان پنجره سوم رقابت‌های جام جهانی و رقابت‌های ۱۱ تیرماه با حضور قزاقستان از برنامه‌های هیئت بسکتبال خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.