کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه فشارو سفارشی از بیرون بر روی شورا برای انتخاب شهردار وجود نداشته است گفت: تمامی اقدامات برای انتخاب شهرداربر طبق اساسنامه بوده است.

فشار و سفارشی از بیرون برای انتخاب شهردار وجود ندارد

محمد نبیونی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علاوه بر گزینه ای که پیش از این از سوی برخی اعضا معرفی شده است مهران عسگری و محمدتقی ایرانی نفرات منتخبی دیگر برخی اعضا هستند که مقرر شده برای بررسی بیشتر فردا یکشنبه در صحن علنی شورا حاضر شوند.

وی با تاکید براین که انتخاب شهردار بر طبق اساسنامه و بدون تذکرات بیرونی بوده است گفت: اعضای شورا تاکنون هیچ فشار و سفارشی را در خصوص انتخاب شهردار متحمل نشده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این انتخاب بدون شک در سلامت کامل انجام خواهد شد چرا که اعضا به اتفاق برای انجام این امر با یکدیگر تفاهم دارند.

نبیونی با تقدیر از صبر و حوصله مردم کرج در خصوص فرایند انتخاب شهردار این شهر گفت: باید پذیرفت که انتخاب شهردار فرایندی نیست که به سرعت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین براساس اعلام رییس شورای شهر جلسه علنی فردا یکشنبه برای انتخاب نهایی شهردار کرج تعیین شده است.

 این در حالی است که در جلسات پیشین مجید سریزدی به عنوان گزینه پیشنهادی ۸ عضو شورا مطرح بوده اما به دلایل مختلف وعلیرغم ارائه برنامه  های وی رای گیری صورت نگرفته است تا در نهایت از جلسه روز یکشنبه(فردا) به عنوان تاریخ نهایی انتخاب شهردار یاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.