ساوجبلاغ- عضو شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه ظرفیت های بالایی دراین شهروجود دارد گفت: حضور و رویکرد مثبت سرمایه گذاران افق روشنی را پیش روی شهر جدیدهشتگرد قرار داده است.

رویکرد مثبت سرمایه گذاران به شهرجدید هشتگرد/احداث فضاهای فرهنگی در دستور کار

مرتضی کیهانی راد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جایگاه شاخص شهر جدید هشتگرد در سال های اخیر تا حدی تحت الشعاع قرار گرفته بود که اخیرا با اقدامات خوب صورت گرفته به نوعی احیا شده است.

وی افزود: خیلی ها به امید فعالیت مترو و بهره مندی از این ظرفیت به شهر جدید آمدند اما به دلیل طولانی شدن فرایند احداث روند توسعه شهر با خلل روبرو شد که خوشبختانه در حال حاضر شاهد بهبود شرایط هستیم.

عضو شورای شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه سال جاری وآینده شهر هشتگرد با تحولات چشمگیری روبرو خواهد بود گفت: مدیریت شهری نیز تلاش دارد با تقویت زیرساخت های لازم شرایط بهتری را برای ساکنان آن مهیا کند.

کیهانی راد تصریح کرد: خوشبختانه شهر جدید هشتگرد در بخش فضای سبز و ورزشی شرایط خوبی دارد و فراتر از میانگین سرانه ها حرکت کرده است اما در بخش فرهنگی نیاز به اقداماتی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شورای شهر در بودجه سال جاری احداث فضاهای فرهنگی از جمله کتابخانه را در دستور کار قرار داده ضمن آنکه برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزش شهروندی نیز در دستور کار شهرداری است.

عضو شورای شهر جدید هشتگرد در پایان با اشاره به ظرفیت پذیرش جمعیت در این شهر گفت: شهرجدید هشتگرد شهرنوپایی است و بستر مناسب و لازم برای احداث واحدهای مسکونی وافزایش جمعیت در آن مهیا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.