۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 603726

نرخ سفرهای هوایی به مشهد و بالعکس در روزهای هفته جاری افزایش چشمگیری یافته است.

نرخ سفر هوایی به مشهد چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، قیمت بلیت تهران به مشهد در روز ۱۴ خردادماه به ۲۴۰ هزار تومان و در روز ۱۳ خردادماه به ۱۸۸ هزار تومان رسیده است. قیمت بلیت در مسیر بالعکس در روز ۱۸ خرداد به ۳۲۰ هزار تومان و در روز ۱۹ خرداد به ۲۲۵ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت بلیت در مسیر اصفهان به مشهد ۳۶۸ هزار تومان در روز ۱۳ خردادماه و هزینه سفر در مسیر مشهد به اصفهان در روز ۱۸ خردادماه ۴۲۰ هزار تومان است.

قیمت بلیت اهواز به مشهد در روز ۱۳ و ۱۴ خردادماه ۳۰۰ هزار تومان و روز ۱۱ خردادماه۳۳۰ هزار تومان است و هزینه سفر هنگام بازگشت در این مسیر روز ۱۸ خرداد ۴۳۰ هزار تومان و در روز ۱۷ خرداد ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت بلیت تبریز به مشهد نیز با افزایش مواجه بوده به طوری که در روز ۱۴ خرداد به ۳۵۰ هزار تومان و در روز ۱۵ خرداد به ۳۲۰ هزار تومان افزایش یافته است در مسیر بالعکس قیمت بلیت در روز ۱۸ ماه جاری به ۴۵۰ هزار تومان و در روز ۱۶، ۱۵ و ۱۷ خردادماه به بیش از ۳۲۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت بلیت شیراز به مشهد امروز ۱۲ خرداد به ۳۵۰ هزار تومان و مشهد به شیراز در روز ۱۷ خرداد به ۳۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت بندرعباس به مشهد در روز ۱۲ خردادماه به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هزینه سفر هوایی در مسیر بندرعباس به مشهد در روز ۱۲ خرداد ۴۷۰ هزار تومان و ۱۴ خرداد ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

این قیمت‌ها از طریق سایت‌های معتبر فروش بلیت اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.